سمینار آشنایی با فرصت‌های شغلی و مهارت‌های مختلف کاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳ کد : ۴۳۷۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۵۲
سمینار آشنایی با فرصت‌های شغلی و مهارت‌های مختلف کاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و به همت انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه تفرش عصر روز یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸ برگزار شد.
سمینار آشنایی با فرصت‌های شغلی و مهارت‌های مختلف کاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، این سمینار باهدف ارتقاء دانش صنعتی دانشجویان با حضور رئیس مهندسی بهره‌برداری و فراورش منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران، اعضا هیات علمی و دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه موضوعی سمینار، در محل سالن اجتماعات حاج نصیر برگزار گردید.

رئیس مهندسی بهره‌ برداری و فراورش منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران با تأکید بر توجه به‌ضرورت انتخاب آگاهانه و صحیح رشته‌های تحصیلی به هنگام ورود به دانشگاه‌ها و سپس آشنایی با بازار کار و فرصت‌های شغلی متناسب با رشته‌های دانشگاهی در دوران دانشجویی گفت: به‌منظور هدایت صحیح افراد در مسیر علایق و استعدادها در راستای شکوفایی روزافزون صنعت کشور به‌ویژه در حوزه نفت و جلوگیری از هدر رفت زمان، هزینه و نیروی جوانی قشر تحصیلکرده و فارغ‌التحصیل آشنایی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بازار کار، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این صنعت برای دانشجویان رشته‌های مرتبط با این حوزه در نیل به هدف راهگشا می‌باشد.

مهندس" امیر حصیمی" با معرفی تأسیسات نفت، گاز و پتروشیمی، بخش‌های مختلف و نقش هر دپارتمان در یک طرح گفت: برگزاری این نوع سمینارها شروعی برای حضور پررنگ جوانان در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است و جوانان ایران نشان داده‌اند همیشه می‌توانند در این بخش صنعت متخصص، متعهد، باانگیزه و پرنشاط حضور یابند.

وی ضمن تقدیم یک جلد از کتاب تألیفی خود به معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه تفرش گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه موجب پیشرفت کشور است و بازدید دانشجویان از صنعت زمینه برای حضور جوانان متعهد و متخصص فراهم می‌کند تا با ارائه نوآوری و خلاقیت به توسعه و پیشرفت صنعت نفت کمک کنند.

گفتنی است تقدیر از رئیس مهندسی بهره‌برداری و فراورش منطقه عملیاتی قشم و برگزاری نشست پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود

 

آخرین ویرایش۲۶ فروردین ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :