کارگاه مهارتهای ارتباطی زوجین در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۴۱۵۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۶۸
دوره آموزشی ضمن خدمت فرهنگی و اجتماعی با عنوان روابط سالم زوجین و مهارتهای ارتباطی آن شنبه ۲۴ آذر ماه در ۸ ساعت در سالن اجتماعات حاج نصیر دانشگاه تفرش برگزارشد
کارگاه مهارتهای ارتباطی زوجین در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه تفرش، این دوره آموزشی با حضور دکتر رضایی از اساتید جهاد دانشگاهی استان مرکزی با عنوان روابط سالم زوجین برگزار گردید.
دکتر رضایی گفت: در ازدواج دوره ی ارزیابی و شناسایی به اتمام رسیده است و می بایست به روابط بین زوجین پرداخته شود و این روابط توسط همسران مدیریت شود.
مدرس کارگاه آموزشی اظهار داشت: مادران تجهیز دختران را با جهیزیه جهت ازدواج به نحو احسن انجام می دهند اما کدام مادر است که دخترش را با ثبت نام در کلاس های همسرداری و مهارت روابط بین زوجین تجهیز کند و یا کدام مادر است که پسران خود را با این موضوعات آشنا کرده وهمراه نماید.
ایشان افزودند: با حذف نگاه مالکیت و جایگزین نمودن نگاه امانت داری و یاد آوری آنکه ما عبد خداوند می باشیم بسیاری از درگیری ها و تنش ها در خانواده بین زوجین و چه بسا با فرزندان برطرف خواهد شد.
این کارگاه با استقبال کارکنان دانشگاه همراه بود و‬ به‬ همت‬ مدیریت‬ فرهنگی‬ و‬ اجتماعی‬ برگزار‬ گردید.‬ در پایان گواهی نامه حضور به شرکت کنندگان اهدا شد.

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۳۹۷

( ۱ )

نظر شما :