محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه تفرش

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۳۳۵۱ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۲۰
محفل انس با قرآن کریم شامگاه دوشنبه هفتم اسفندماه با حضور امام‌جمعه،ریاست،سرپرست دفتر نهاد رهبری ، معاونین و مدیران ، اساتید، دانشجویان و جمعی از مسئولان محلی و شهروندان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزارشد.
محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه تفرش

امام‌جمعه شهرستان تفرش در این محفل نورانی با بیان این که شان دانشگاه برگزاری اینگونه محافل است گفت: ساحت دانشگاه دارای جایگاه رفیعی است و استفاده از اساتید قرآنی به منظور فراهم نمودن بسترهای عمل به قرآن و ترویج  معنویت قرآن در زندگی افراد و جامعه اثرگذار می باشد.

  حجت الاسلام خدامی با اشاره به آیات و روایت در زمینه فضیلت قرائت قرآن کریم افزود: یکی از اصول قرآن تاکید بر قرائت آن است و لازم است همه افراد با توجه به زندگی و حجم مشغله و کار خود در قرائت قرآن کوشاباشند.

وی با بیان این که  انس با قرآن راه رسیدن به تکامل و سعادت است ادامه داد: بر اساس آیات و روایات از قاری قرآن کریم بلاهای دنیوی و از شنونده قرآن کریم بلاهای آخرت رفع می گردد از اینرو تاکید بر خواندن قرآن کریم و تامل و تدبر درقرآن کلید نجات جامعه است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش نیز در این محفل نورانی گفت: انس با قرآن کریم حلال مشکلات بشریت است.

حجت الاسلام "رحیم اهرمی" با بیان این که غفلت از قرآن و برداشت غلط از آیات و روایات این کتاب باعث به وجود آمدن  گروه تکفیری به مانند داعش گردید ادامه داد: پیاده نمودن و رونق معنویت قرآن در  بعد زندگی و جامعه بستر ایجاد زندگی روشن در کانون گرم خانواده و سعادت جامعه است.

سخنرانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تفرش پیرامون ارتباط وقف و علم و حوزه و دانشگاه، تلاوت  آیاتی چند از کلام ا.. قرآن مجید  توسط استاد عبدالمحمد پور عاشوری قاری ممتاز کشوری و استاد مسعود اکبری حافظ کل قرآن و نخبه علمی  و اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح بین المللی بقیه ا... از مهمترین برنامه های جانبی این محفل نورانی بود که به همت کانون قرآن و عترت و مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش و با همکاری شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

 

آخرین ویرایش۱۴ اسفند ۱۳۹۶

( ۱ )

نظر شما :