دانشگاه پاک ۵ در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰ کد : ۳۰۸۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۱۸
همایش دانشگاه پاک ۵ با محوریت پیشگیری از اعتیاد روز شنبه چهارم آذرماه باحضور مسئولین و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
دانشگاه پاک ۵ در دانشگاه تفرش برگزار شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر استان مرکزی درهمایش گفت:در عرصه پیشگیری ومقابله با مواد مخدر بیش از سه دهه فعالیت داشته و3700شهیدو12هزار جانباز تقدیم انقلاب نموده وقصد داریم هزینه ها را بیشتر در حوزه پیشگیری بیاوریم که از این جهت در حوزه فرهنگی با دانشگاهها تفاهم نامه منعقد نموده ایم.

به گزارش روابط عمومی، "نبی ا.. شاه محمدی" افزود: به همت مسئولین،  شهرستان تفرش یکی از شهرهای بکر استان می باشد دانشگاه تفرش هم به عنوان اولین دانشگاه پاک در سطح استان معرفی شده ودر صدد هستیم تفاهم نامه با همه دانشگاههای استان منعقدنماییم تا انقلابی در حوزه پیشگیری از اعتیاد در سطح استان ایجاد کنیم.

وی  در ادامه معرفی سفیران فرهنگی وتشکیل کمیته های پیشگیری از اعتیاد با محوریت دانشجویان را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

در ادامه دکتر هومان نارنجی ها کارشناس این حوزه در خصوص عوارض استعمال مواد مخدر وموارد پیشگیری از اعتیاد پیرامون همایش به سخنرانی پرداختند ودانشجویان را با خطرات وآسیب های این بلای خانمان سوز تا حدودی آشنا نمودند .

این مراسم به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی وحمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و با محوریت پیشگیری از اعتیاد و داروها و قرصهای روانگردان برگزار شد.  اجرای مسابقه حضوری،شعر، تئاتر،پخش کلیپ در خصوص اعتیاد و رونمایی از تمبر یادبود با شعار دانشگاه پاک –جامعه پاک وبرپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های جانبی این همایش بود.

آخرین ویرایش۰۵ آذر ۱۳۹۶

نظر شما :