برپایی نمایشگاه پوستر به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی ( ره )

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۱ کد : ۲۱۷۵ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۵۰
برپایی نمایشگاه پوستر به مناسبت رحلت جانگداز امام خمینی ( ره )


بی مهر رخت سایه غم هاله ما بود
هجران تو در دل شرر ناله ما بود
هر لحظه فراقت غم صد ساله ما بود
ای ماه جماران که ز هجرت چو هلالیم
یکبار بر افروز و ببین ما به چه حالیم

نمایشگاه عکس و پوستر ویژه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از 12 خرداد به مدت ۵ روز به همت مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش در ساختمان شهید احمدی روشن گشایش یافت.
به گزارش خبرنامه، مدیر فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: حدود 100 عکس از دوران کودکی امام راحل تا زمان رحلت و نیز عکس مقام معظم رهبری در نمایشگاه سلامی بر آفتاب به معرض دید دانشگاهیان گذاشته شد و در کنار این نمایشگاه آثار فرهنگی امام راحل نیز به علاقمندان عرضه شد.
عسگری هدف از برپایی نمایشگاه عکس امام راحل را تداوم برنامه‌های فرهنگی و ملی دانست و گفت: بسط و گسترش تفکرات حضرت امام خمینی (ره)  یکی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است و نیز تبیین اهداف بنیان‌گذار ایران اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته توسط حضرت امام راحل قبل و بعد از انقلاب اسلامی جزو اهداف این نمایشگاه است که با استقبال گرم دانشگاهیان مواجه شد.
وی افزود: این تصاویر که بر دیوار ساختمان شهید احمدی روشن چشم نوازی می کند حتی برای کسی که آن روزگار را درک نکرده است آشنا به نظر می‌رسد چراکه هرسال این غم دوباره تازه می‌شود و بهشت‌زهرای تهران محشر کبرا. بااین‌حال غربت و اندوهی که در چشم مردم این عکس‌ها خوانده می‌شود تکرار نشدنی است. مردمی که بیست‌وهفت سال پیش با دو چشم خویشتن دیدند که جانشان می‌رود. آن‌هم  با قلبی مطمئن و راضیة مرضیه.

آخرین ویرایش۱۲ خرداد ۱۳۹۵

نظر شما :