گلباران قبور شهدای گمنام در دهه فجر

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۱۷۱ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۸۲
گلباران قبور شهدای گمنام در دهه فجر

همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش روز دوشنبه  با حضور دانشگاهیان دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور و مسئولین شهرستان تفرش غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش  در این آیین هدف از اجرای این برنامه را ارج نهادن به خون پاک شهدا و تجدید میثاق و پیمان دوباره با شهدا عنوان کرد.

دکتر "محمد حبیبی" افزود: اتفاقی که امام خمینی (ره) در طی سال‌های ۵۷-۴۲ در ایران رقم زد گفتمانی با مؤلفه‌های خاص بود که توانست قلب مردم ایران را تسخیر نماید.

وی بابیان این‌که مردم ایران بدون هیچ چشمداشت و سهم خواهی مقدمات تغییر حکومت شاهنشاهی را در پرتو عمل به گفتمان امام فراهم نمودند ادامه داد: امروز نیز مردم ایران ضمن حرکت نمودن درراه امام و ولایت به مبانی و تئوری‌های گفتمان امام پایبند بوده و برای تحقق تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش می‌نمایند.

فرمانده پایگاه اداری شهید چمران دانشگاه تفرش نیز در این مراسم نیز گفت: شعار انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه و پیاده شدن اسلام ناب محمدی در جامعه بود و امام خمینی (ره) به دنبال استقرار اسلام ناب محمدی نه اسلام لیبرال در جامعه و جمهوری اسلامی ایران بود.

اسماعیل یعقوبی فر بابیان این‌که دشمن با دروغ‌پراکنی به دنبال جدایی دین از حکومت و رواج اسلام لیبرالی در جامعه است افزود: ملت ایران نیز باید با بصیرت دینی، انقلابی گری توطئه دشمنان نظام را خنثی نمایند.

گلباران قبور مطهر شهدای گمنام و گرامیداشت بیستم بهمن‌ماه سالروز عملیات والفجر ۸ از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که به همت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش برگزار گردید.

 

 


 

 

آخرین ویرایش۱۹ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :