آیین دانش آموختگی

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۴ کد : ۲۱۶۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۴۱
آیین دانش آموختگی

آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش برگزارشد

آیین دانش‌آموختگی دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تفرش عصر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 رییس دانشگاه تفرش در این مراسم با اشاره به راه‌اندازی جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش گفت: اساسنامه انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش جهت تأیید به وزارتخانه ارسال‌شده است که پس از تأیید جامعه فارغ‌التحصیلان با برگزاری گردهمایی بزرگ به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌نماید.

دکتر "محمدقاسم سحاب" افزود: تشکیل انجمن فارغ‌التحصیلان بستری مناسب برای ارتباط با فارغ‌التحصیلان و استفاده از پتانسیل آنان در جهت رشد و شکوفایی دانشگاه تفرش است.

وی بابیان اینکه دانشگاه تفرش بعد از استقلال  دارای  بیش از دو هزار و ۵۰۰دانش‌آموخته است ادامه داد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در محیط‌های مختلف صنعتی و اجرایی افرادی موفق بوده و در پست‌های مختلف از اعتبار ممتاز و ویژه‌ای برخوردار می‌باشند.

رییس دانشگاه تفرش تصریح کرد: فضای عمومی کشور برای ورود به عرصه سازندگی و تولید مهیا است از اینرو فارغ‌التحصیلان باید با عزم راسخ و همت استوار و کسب تجربه کاری با امید وارد بازار کارشده و کشور را در راه توسعه و پیشرفت یاری نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن بیان حدیثی از امیرالمؤمنین در خصوص تحمل مشکلات و سختی‌ها گفت: توقع داشتن فارغ‌التحصیلان از مسئولین برای کسب کار، توقع بجایی نیست و فارغ‌التحصیلان باید در سایه تلاش و همت خود برای کسب‌وکار اقدام نمایند.

 

حجت‌الاسلام "رسول ظرافت" در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات ، تبلیغات و ارتباط با رسانه‌ها را از وظایف خطیر روابط عمومی دانست و از واحد روابط عمومی دانشگاه تفرش تقدیر نمود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: دانشگاه تفرش در بین دانشگاه‌های کشور در نظام رتبه‌بندی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ رتبه ۲۵را کسب نموده است.

دکتر "مهدی جعفری پناه" با اشاره به اینکه ۲۱۳ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در دانشگاه‌های دولتی کشور  پذیرفته‌شده‌اند، افزود: درصد متوسط پذیرفته‌شدگان این دانشگاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد سال ۹۴، ۴۲/۸۶ درصد می‌باشد که این آمار بالاتر از آمار پذیرفته‌شدگان برخی از دانشگاه‌های مطرح کشور  است.

وی ادامه داد: وضعیت  قبولی فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش در آزمون دکتری سال ۹۴ نیز بسیار موفقیت‌آمیز بوده است که این نشان از این حقیقت دارد که موفقیت دانشجویان این دانشگاه بیش‌ازحد انتظار می‌باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: افزایش درصد متوسط پذیرفته‌شدگان این دانشگاه در آزمون‌های کارشناسی ارشد سال ۹۴ نسبت به سال‌های گذشته در سایه توجه به وضعیت کیفیت آموزشی، محیط طبیعی تفرش برای علم‌آموزی و تلاش فارغ‌التحصیلان دانشگاه محقق شده است.

در این مراسم از  دانش‌آموختگان دانشگاه تفرش با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :