کسب رتبه سوم دانشگاه تفرش در مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۲۹ کد : ۲۱۶۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۸۰
کسب رتبه سوم دانشگاه تفرش در مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی امروز پس از یک هفته رقابت دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی با معرفی سه تیم‌ راه یافته به مرحله منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی- مرحله نهایی رقابت بین تیم‌های نواندیشان اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان گروه موافق و تیم فارابی از دانشگاه اراک به عنوان گروه مخالف گزاره "گفتمان سیاسی اعتدال فاقد پشتوانه نظری است" امروز عصر برگزار شد.

 در نهایت تیم نواندیشان اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اراک، تیم فارابی از دانشگاه دولتی اراک و تیم شهید دیالمه از دانشگاه تفرش به ترتیب مقام اول تا سوم را در این رقابت‌ها کسب کردند که با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و داوران مسابقه با اهدای جوایز و لوح سپاس، از آنها تقدیر به عمل آمد.

 به گزارش ایسنا؛ رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این آیین ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری مسابقه گفت: خدا را شاکریم که پنجمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی در سطح کشوری و دومین دوره در سطح استانی با رقابتی پرشور و تنگاتنگ بین دانشجویان سراسر استان برگزار شد.

 دکتر سیدجعفر نظامدوست افزود: گروه‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های مختلف در فضایی دوستانه و در عین حال رقابتی نفس‌گیر حضور به هم رساندند و در نهایت سه تیم برتر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

 وی تصریح کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویی اقدام جدیدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سطح کشور برگزار می‌شود و سعی شد مسابقه در کمال آرامش و بدون دیدگاه‌های سیاسی و دخالت نظرات شخصی به پیش برود.

 نظامدوست هدف مهم این مسابقات را بیان دیدگاه‌ها در فضایی آزاد و یادگیری گفتمان دانشجویی و صحبت کردن مستقل دانشجویان با یکدیگر و در نهایت رسیدن به نتیجه از طریق منطق بود که حاصل شد چراکه به این مسابقات از منظر دوره‌های آموزشی عملی نگاه شده است.

 به گزارش ایسنا؛ در این مرحله از مسابقات در مجموع 44 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان به رقابت با یکدیگر پرداختند. در پایان همه شرکت کنندگان در مسابقه علاوه بر دریافت گواهی حضور در مسابقات، جوایزی نیز از سوی جهاد دانشگاهی استان دریافت خواهند کرد.

داوران این مرحله را دکتر میترا نوری، دکتر ابراهیم آقامحمدی و دکتر زهرا رجبی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بر عهده داشتند که از آنان نیز تقدیر به عمل آمد.

 همچنین از دو تیم برتر از لحاظ محتوایی، توانمندی و اخلاق‌مداری تقدیر شد. این تیم‌ها شامل تیم افق از دانشگاه آزاد اراک و تیم سخنوران بی‌باک از دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر بود.

آخرین ویرایش۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :