مراسم روز بزرگداشت شهداء

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۶ کد : ۲۱۴۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۶۰
مراسم روز بزرگداشت شهداء همزمان بانماز مغرب و عشاء 22 اسفند 94 درمصلای ولایت شهرستان تفرش باحضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مسئولان و جمعی ازمردم برگزارشد.

مراسم بااقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت‌الاسلام سیدمحمد مومنی امام جمعه شهرستان آغاز و در ادامه با خوشامدگویی علیرضا غیاثی‌مقدم سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران رسمیت پیداکرد.
آیت‌اله رحمانی سبزواری سخنران این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و گرامیداشت روز شهدا گفت: ریشه بقای امت، خانم فاطمه زهرا(س) است و درحقیقت اولین کسی که برای حراست ازاسلام به شهادت رسید دختر پیامبر بوده است.
وی درادامه اذعان داشت: شهادت حضرت فاطمه برای اثبات حق بوده است.
سخنران این مراسم ادامه داد: انقلاب اسلامی حق است و هر راهی غیر ازانقلاب باطل است، شهیدان درطول  هشت سال دفاع مقدس برای اثبات حق جنگیدند و سرافرازانه به دیار حق شتافتند و اکنون وظیفه آحاد جامعه است با زنده نگاهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راه احیای حق بکوشند.
گفتنی است اجرای گروه همخوان حنانه و مداحی درمدح خانم فاطمه زهرا(س) ازدیگر برنامه‎های این محفل عرفانی بود که این گروه توسط مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش دعوت شده بودند.

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۳۹۴

نظر شما :