برگزاری جشن روز مهندس در دانشگاه تفرش

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۱ کد : ۲۱۱۶ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۹۰
برگزاری جشن روز مهندس در دانشگاه تفرش

مراسم گرامیداشت روز مهندس شامگاه دوشنبه ۲۵  اسفند با حضور نماینده مجلس، رئیس دانشگاه، مسئولین، استادان و دانشجویان به همت شورای صنفی - رفاهی دانشجویان و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش در سالن آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهرستان تفرش برگزار شد.

رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم  ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس گفت: تشکیل جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تفرش گامی مؤثر برای کمک به دانشجویان و مهندسین آینده کشور به‌منظور ارتباط با بازار کار و تشخیص آینده شغلی است.

دکتر "محمدقاسم سحاب" افزود: اکنون بعد از گذشت ۲۷ سال از زمان تأسیس دانشگاه تفرش، این دانشگاه فارغ‌التحصیلان مختلفی را در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری تربیت نموده است که هم‌اکنون در پست‌های مختلف شغلی در حال خدمتگزاری به کشور هستند.

وی  افزود: حضور فارغ‌التحصیلان متخصص و کارآمد این دانشگاه در بازار کار مهندسی برای ما مسئولین دانشگاه که وظیفه تربیت نیروی انسانی برای ورود به بازار کار راداریم و هم برای شما که در این دانشگاه تحصیل می‌نمایید مایه افتخار و مباهات است.

دبیر کل شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تفرش  نیز در این مراسم گفت: مشکلات موجود در دانشگاه تفرش فقط به دست رئیس و معاونت های دانشگاه مرتفع نمی گردد و این امر تلاش نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان را می طلبد.

"شهاب بنایی" اصلاح مسیر رفت و آمد دانشگاه به شهرهای مختلف با توجه به بروز تصادفات، بهبود امکانات شهری و در اختیار گذاشتن این امکانات به دانشجویان و افزایش جذب اعتبارات دانشگاه را از مهمترین مشکلات این دانشگاه عنوان و خواستار حل این مشکلات  توسط نماینده مجلس شد.

وی ادامه داد: با افزایش  تعداد رشته و دانشجویان دانشگاه تفرش امکانات و بودجه بیشتری به این دانشگاه تفرش تزریق می گردد که این امر  کمک شایان به دانشجویان این دانشگاه است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: طرح توسعه‌ای که برای دانشگاه تفرش در نظر گرفته‌شده است اکنون بعد از گذشت ۲۷ سال از زمان تأسیس محقق نشده است.

دکتر "عباس صلاحی" افزود: با توجه به شرایط و فضایی که در کشور درزمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب دانشجو درحوزه تحصیلات تکمیلی مطرح است در این زمینه باوجود پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه تفرش اقدامی انجام نشده است که امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده با وزارت علوم در چند ماه آینده شاهد اتفاق های خوبی در این زمینه در دانشگاه تفرش باشیم.

 وی ادامه داد: افزایش دانشجو و جذب هیات علمی دو مشکل بزرگ دانشگاه تفرش است که با درایت مسئولین دانشگاه و هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت علوم این مشکل در آینده نزدیک مرتفع می‌گردد.

تقدیر از برگزیدگان مسابقات ورزشی دانشجوییٰ،حضور بهنام برارزاده هنرمند تقلید صدا و اجرای مسابقه زنده از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۶ بهمن ۱۳۹۴

نظر شما :