تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا در آغازین روز دهه فجر

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۷ کد : ۲۱۰۶ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۷
تجدید میثاق دانشگاهیان با شهدا در آغازین روز هه فجر

قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش همزمان با سالگرد ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی امروز "12 بهمن"با حضور مسوولین و کارکنان دانشگاه های شهرستان تفرش گلباران و عطر افشانی و با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره شد.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت:ادای احترام به مقام شامخ شهدا، تعظیم ارزشهای انقلاب و نشانه ادامه دادن راه آنان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که اقتدار، امنیت و تمامی نعمت های پیرامون ما دستاورد جانفشانی شهدا بوده است افزود: شهدا در تمام عرصه ها از امتحانات سربلند بیرون آمده وبا بذل جان خود ادای دین نموده و به وظیفه خود عمل کرده اند و اینک ادامه دادن راه آنان وظیفه و رسالت کنونی ما است.

وی تصریح کرد: شرط استمرار انقلاب ما نیز ادامه دادن راه شهدا و عمل به سه پیام آنان یعنی تقوا، اطاعت از امر ولی و ادامه دادن و پیمودن راهشان است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره پایداری مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

حجت الاسلام ظرافت ادامه داد: اکنون نیز باید با گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری که خود ادامه دهنده راه امام (ره) است باید از نظام با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند حفاظت نموده و به جهانیان ثابت نماییم که تا آخر برای حفاظت از نظام و  حمایت از رهبر فرزانه انقلاب ایستاده ایم زیرا حفاظت از نظام از اوجب واجبات است.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با حضور بر مزار شهدا در بدو ورود به میهن اسلامی در بهمن 57 به ما نشان دادند که دین به شهدا دارند.

دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود: انقلاب اسلامی در طول دوران جنگ و پس از آن نیز شهدایی را برای حفظ نظام تقدیم نموده است که این ویژگی ممتاز نظام است که همواره از این پشتوانه قوی برخوردار بوده است که افراد برای بقاء آن جان خود را تقدیم نموده اند.

وی تصریح کرد: انقلاب مردم ایران علاوه بر مبارزه فردی و خاصی که مخصوص کشور ما بوده است بعد از گذشت 37 سال تاثیرات فراوانی در سراسر جهان داشته است و پیام های فرهنگی این انقلاب به سراسر دنیا صادر شده است که جنبش بیداری اسلامی کشورهای اسلامی نمونه ای از تاثیرات پیام فرهنگی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش ادامه داد: اینک نیز رسالت ما دانشگاهیان ادا نمودن دین خود به شهدا و توجه به پیام های فرهنگی انقلاب اسلامی است که با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب در دنیا تاثیرگذار است.

نواخته شدن زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن با حضور روساء و کارکنان دانشگاه های شهرستان تفرش بر مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۳۹۴

نظر شما :