همایش وحدت و بصیرت نبوی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵ کد : ۲۰۹۹ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۶۴
همایش وحدت و بصیرت نبوی در دانشگاه تفرش برگزار شد

همایش وحدت و بصیرت نبوی در دانشگاه تفرش برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و سالروز حماسه عظیم 9 دی همایش وحدت و بصیرت نبوی با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،معاونت فرهنگی و دانشجویی،مدیران و کارکنان روز دوشنبه در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: دین ابزار و وسیله ایجاد وحدت و حل اختلافات در بین مردم است که به وسیله انبیاء از جانب خداوند بر بندگان نازل شده است.

حجت الاسلام "رسول ظرافت" افزود:از صدر اسلام تاکنون افراد در شرایط حساس ائمه و رهبران را تنها گذاشته و عقب نشینی نموده اند که جلوه های بارز این عقب نشینی را می توان در دوران انقلاب و در طول تاریخ دید.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام مردم بصیرت لازم برای درک دین نداشته و عقب نشینی نموده اند تصریح کرد: در فضای کنونی کشور، ما با دشمنان داخلی و خارجی مواجه ایم که باید برای حفظ آرمان های امام (ره)و حفظ خون شهدا که امنیت ،عزت و اقتدارکنونی ما به برکت خون شهدا است با مجهز نمودن خود به دو عنصر تقوا و گوش دادن به فرامین ولایت فقیه از این امتحانات سربلند بیرون بیائیم.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش با بیان این که فتنه گران در فتنه سال 88 ملتزم به قانون الهی نشدند و به مقدسات توهین نمودند و همچنین  با عمل ننمودن به قانون اساسی جمهوریت نظام را خدشه دار نمودند  اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه 9 دی توطئه های دشمن را خنثی نموده و از ولایت فقیه حمایت نمودند.

حجت الاسلام ظرافت تصریح کرد: هم اکنون دشمن در صدد نفود در کشور است که رسالت کنونی مردم هوشیار بودن و مجهز نمودن خود به سه عنصر تقوا ، بصیرت و گوش  دادن به فرامین ولی فقیه است زیرا حفظ انقلاب و دستاوردهای آن به مراتب سخت تر از انقلاب کردن است.

 دکتر محمد حبیبی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نه دی، پروسه های مختلف دشمنان اسلام  برای حذف دین مقدس اسلام را بیان و بر نقش کلیدی مردم در پیروز شدن در مقابل این توطئه های دشمن تاکید نمودند.

در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش برگزار شد بیانیه 9 دی دانشگاهیان دانشگاه قرائت و از شرکت کنندگان که دارای نام مبارک محمد ،جعفر و صادق بودن با اهدا جوایزی تقدیر شد.

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۷ دی ۱۳۹۴

نظر شما :