بیانیه دانشگاه تفرش در محکومیت حادثه اندوهبار منا

۰۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۸ کد : ۲۰۶۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۵۳
بیانیه دانشگاه تفرش در محکومیت حادثه اندوهبار منا

بسمه تعالی

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلی اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا ( نساء -100 )

 

یکبار دیگر خیانت آل‌سعود ملعون، فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را به عزا تبدیل کرد. رژیم خبیث آل‌سعود با اعمال اقدامات غیر منطقی امنیتی و خفقان پلیسی، مسبب جان باختن صدها زائر بیت الله الحرام شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمانان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان تکمیل کرد.

حادثه تاسف برانگیز «منا» و درگذشت تعداد کثیری از زائران بیت الله الحرام در حین انجام مناسک حج، فاجعه‌ای فراموش ناشدنی است که تا ابد در تاریخ ثبت خواهد شد.این جنایت بزرگ و نابخشودنی یکبار دیگر نشان داد که رژیم بی ‌دین آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

ما دانشگاهیان دانشگاه تفرش با ابراز تاسف و تالم شدید، بروز چنین وقایعی را که در گذشته نیز سابقه داشته است، نتیجه عملکرد نادرست و بی‌تدبیری دولت آل سعود می‌دانیم و انتظار داریم مسئولان امر با پیگیری موضوع از بروز چنین حوادث تلخ و غیرقابل قبول جلوگیری کنند. این فاجعه بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) و به امت اسلامی بویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خدای متعال می‌خواهیم که به حق خون به ناحق ریخته شده این قربانیان مظلوم، شر صهیونیستها و آل‌سعود و رژیم جنایتکار آمریکا – که ریشه همه این بدبختی‌هاست – را از امت اسلام کم کند.

                                                                                                                                         اللهم عجل لولیک الفرج

دانشگاهیان دانشگاه تفرش مهرماه 1394

آخرین ویرایش۰۴ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :