آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵ کد : ۲۰۳۱ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۳۷
آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش

جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه تفرش روز چهارشنبه با حضور  رئیس،معاونین، مدیران ،کارکنان و دانشجویان در  سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر  این دانشگاه تفرش برگزار شد.

رییس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: آیین فارغ التحصیلی  جشن به پایان رساندن یک مقطع از تحصیلات عالیه و موفقیت در  در پری نمودن دوران سخت توام با تلاش چندین ساله برای کسب علم و دانش است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" با بیان این که دانشگاه تفرش تاکنون چهار هزارو ۲۰۰ فارغ التحصیل را به جامعه متخصصین کشور تقدیم نموده است افزود: این فارغ التحصیلان به عنوان سفیر دانشگاه تفرش برای این دانشگاه در آزمون  های کارشناسی ارشد و دکتری اعتبار آفریده اند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: ۲۴۲  نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال 9۳ در دانشگاههای دولتی کشور  پذیرفته شده اند  که درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد سال9۳، 3۶/۲۳درصد می باشد که این آمار بالاتر از آمار پذیرفته شدگان برخی از دانشگاههای مطرح کشوراست.

دکتر "مهدی جعفری پناه"افزود: هم اکنون این دانشگاه بر اساس گزارش آماری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ که به تازگی از سوی سازمان سنجش انتشار یافته است در بین بیش از هزار و ۳۰۰  موسسه آموزشی دارای رتبه ۲۲ و بالاتر از دانشگاه های مطرح از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه تبریز ، دانشگاه شیراز،دانشگاه اصفهان و دانشگاه های خوارزمی و علم و صنعت تهران می باشد.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه تفرش در آزمون دکتری سال ۹۳ نیز  موفق به کسب رتبه ۲۰ در بین بیش از ۳۸۰ موسسه آموزشی شده اند که این نشان از این حقیقت دارد که موفقیت دانشجویان این دانشگاه بیش از حد انتظار می باشد.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: علم هدیه و عنایت الهی است از جانب خداوند متعال روزی انسان می گردد.

حجت الاسلام "جواد ظرافت" افزود:علم همراه با عمل از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جویندگان علم باید در فراگیری علم به این موضوع توجه نمایند.

در این مراسم از ۱۰۰دانش آموخته دانشگاه تفرش با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

( ۱ )

نظر شما :