جشن 22 بهمن ویژه دانشجویان

۲۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۴ کد : ۱۹۷۲
تعداد بازدید:۳۸۹
دانشجویان در مراسم جشن 22 بهمن شرکت کردند.

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به منظور بزرگداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، جشن انقلاب  ویژه دانشجویان با استقبال چشمگیر دانشجویان و به همت کانون دانشجویی تاریخ و فرهنگ در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در این مراسم گفت:مردمی بودن نهضت امام خمینی(ره)، راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

دکتر" محمد حبیبی"  نقش  امام را در پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار اساسی دانست وافزود:قطعا نقش امام خمینی در پیروزی انقلاب نقشی اساسی است و  اگر حضور ایشان نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

وی ادامه داد : از دیگر ابعاد شخصیتی حضرت امام نحوه سخن گفتن با مردم بود، ایشان  بسیار دلنشین و قابل فهم صحبت می کردند به گونه ای که از فیلسوف گرفته تا یک کارگر متوجه سخنان ایشان می شدند که این ویژگیها در هر کسی وجود نداشت .

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش  با اشاره به وظایف مردم در برابر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه مردم باید به این مسئله اشراف کامل داشته باشند که انقلاب ما انقلاب مردمی و برای احیای دین بوده بنابراین همه باید برای حفظ اسلام و آرمان‌های امام راحل تلاش و کوشش کنند.

وی تصریح کرد: جامعه دانشگاهیان از تاثیر گذار ترین نهادها در جامعه اند که باید در راستای توجه جوانان دانشجو به معنویت و حل مشکلات فرهنگی که دغدغه مقام معظم رهبری است تلاش نمایند.

در این مراسم برنامه های فرهنگی مختلفی همچون اجرای موسیقی، پخش کلیپ،اجرای مسابقه  و تئاتر به اجرا درآمد که با استقبال  دانشجویان  مواجه گردید.

آخرین ویرایش۲۴ بهمن ۱۳۹۳

نظر شما :