نواخته شدن زنگ انقلاب در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش

۱۲ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۹ کد : ۱۹۶۶
تعداد بازدید:۲۹۲
نواخته شدن زنگ انقلاب در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش

نواخته شدن زنگ انقلاب در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش

همزمان با ورود تاریخی امام خمینی به کشور  و آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب با حضور روساء و کارکنان دانشگاه های شهرستان تفرش  "12 بهمن" در مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش نواخته شد.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت:امام خمینی (ره) با ورود تاریخی خود به میهن ضمن به لرزه در آوردن پایه های ظلم و جور با سخنرانی حماسی خود در بهشت زهرا نظام شاهنشاهی را ویران نمودند.

حجت الاسلام "رسول ظرافت" افزود:ملت ایران نیز در 22 بهمن سال 57 با اتکاء به روحیه ایمان و با درایت و مدیریت رهبری زمان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

 وی با بیان این که نواخته شدن زنگ انقلاب در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب،  فرصتی مناسب برای  تجدید میثاق با دستاوردهای انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا است تصریح کرد: حفظ استقلال نظام و آرمانهای امام و شهدا ادامه دهنده راه شهدا و حفظ باورهای اسلامی و انقلابی ملت ایران در برابر هجمه نرم افزاری دشمن در عصر کنونی است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش ادامه داد:  از ابتدا انقلاب تاکنون ملت ایران در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ روحیه سلحشوری خود،  ضمن دفاع نمودن از انقلاب در برابر توطئه های دشمن استقلال خود را حفظ نموده اند.

حجت الاسلام ظرافت افزود: اکنون نیز مردم ایران ضمن تحمل نمودن تحریم ها و مشکلات اقتصادی در برابر دشمن اصلی خود یعنی امریکا که در صدد ایجاد روحیه وابستگی در ملت ایران است با اتخاذ اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم ها ی دشمن به پیروزی رسیده و به دشمنان نظام ثابت می نماید که ملت ایران پیروز نهایی است.  

حجت الاسلام قوامی رییس ستاد دانشگاهیان دهه فجر انقلاب اسلامی تفرش نیز در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از حضور پرشور دانشگاهیان شهرستان تفرش  در این مراسم تقدیر نمود.

در پایان این مراسم دانشگاهیان شهرستان تفرش مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش را غبارروبی و گلباران  نمودند.

]

 

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۳۹۳

نظر شما :