آیین میهمانی لاله ها3

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۸ کد : ۱۹۳۹ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۰
میهمانی لاله ها3

آیین  مهمانی لاله ها ویژه بزرگداشت دومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه تفرش با حضور پدر شهید احمدی روشن ، مسئولین دانشگاه، دانشجویان و خانواده معظم شهدا  عصر دوشنبه۳۱فروردین به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و به صورت ستادی در سالن اجتماعات حاج نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

پدر شهید احمدی روشن در این آیین گفت:شهدا دارای موقعیت ممتاز در نزد خداوند هستند و به دلیل به شهادت رسیدن در راه خداوند زنده هستند.

"رحیم احمدی روشن" با بیان این که فرزندش با رسیدن به فیض شهادت یک زندگی ابدی در جوار رحمت الهی را برای خود انتخاب نمود افزود: راز این اتفاق در چند ویژگی نهفته است که شامل احترام گذاشتن به والدین، خدمت به مردم و ولایتمداری می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا به خاطر ولایت به شهادت رسیدند زیرا اگر ولایت نبود آفرینش دنیا بیهوده بود، چون ولایت نباشد همه به سوی گمراهی و بیهودگی می‌روند .

پدر شهید احمدی روشن با بیان این که اقتدار ما در صنعت هسته ای مرهون تلاش های شهید احمدی روشن و دیگر شهدای هسته ای است تصریح کرد: تلاش آنان صنعت هسته ای ایران را به عنوان آرمان و اقتدار ملت، به مرحله ای از  پیشرفت رساند که دشمن را به هراس وا داشت و  امروز بیان این اقدامات به نسل جوان و دانشجویان کشور الزامی است.

وی ادامه داد: توافقات هسته ای لوزان نیز یک چک نویس است و باید بعدا در مورد جزء به جزء آن بررسی شود و تیم مذاکره کننده ایران نیز باید با رعایت خط قرمز ها  و گوش دادن به فرامین رهبری اجازه ندهند دشمن بر سر ملت ایران کلاه بگذارد.

احمدی روشن افزود: رهبر معظم انقلاب شناخت کامل نسبت به غربی ها دارد ما باید به فرامین رهبر ی گوش دهیم زیرا ایشان دلسوز ملت است.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: برگزاری یادواره  شهدا ، پیام رسانی در مورد جایگاه و ایثارگری شهدا  به نسل جوان کشور از جمله دانشجویان است.

حجت الاسلام "رسول ظرافت " با بیان این که ما  امروز میراث دار شهدا هستیم  افزود: امنیت امروز کشور ما  نیز مرهون خون شهدا است.

روایتگری دفاع مقدس توسط حجت الاسلام جلالیان،مولودی خوانی  سید حسین حسین نژاد و گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش توسط شرکت کنندگان در این مراسم از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود.

دو شهید گمنام دانشگاه تفرش در عملیات والفجر هشت و بدر به درجه والای شهادت رسیده و 25 فروردین سال 92 در این دانشگاه به خاک سپرده شدند.

 

آخرین ویرایش۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

نظر شما :