مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی حرکت برگزار شد

۲۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۶ کد : ۱۹۰۹
تعداد بازدید:۳۷۷
مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی حرکت برگزار شد

مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی حرکت با حضور نمایندگان بیش از 77 دانشگاه  کشور در محل مجتمع فرهنگی فجر دانشگاه شیراز برگزارشد.

 در این مراسم  که صبح امروزدوشنبه 28 مهر  با اجرای آیین  خاص افتتاحیه آغاز شد ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز با تشریح فعالیت های صورت گرفته برای برپایی جشنوار ه هفتم گفت : دانشگاه شیراز بعنوان اولین میزبان برپایی جشنواره در خارج از دانشگاه های تهران تمام سعی خود را برای برپایی جشنواره ای در خور شأن انجمن های علمی کشور نموده است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی این جشنواره نشان دهنده عزم وزارت علوم برای تمرکز زدایی از پایتخت می باشد و دانشگاه شیراز برای اثبات توانمندیهای لازم در خارج از مرکز تلاش شایان توجهی مبذول داشته است.

وی با بیان اینکه این جشنواره میزبان برترین های فعالیت های علمی انجمن های علمی و دانشجویی کشور است ابراز داشت: نزدیک به 500 نفر از دانشجویان و اساتید وکارشناسان سراسر کشور در این مراسم شرکت نموده اند.

لازم به  ذکر است این مراسم با افتتاح رسمی نمایشگاه توسط ریاست دانشگاه شیراز و بازدید ایشان وهیات همراه از غرفه های مختلف همراه بود. همچنین همزمان با این مراسم غرفه انجمن های علمی دانشگاه فردوسی به عنوان یکی از دانشگاه های دارای بزرگترین غرفه ها فعالیت خود را آغاز نمود.دانشگاه تفرش نیز در این جشنواره حضور دارند.

آخرین ویرایش۲۸ مهر ۱۳۹۳

نظر شما :