پیام مدیریت فرهنگی و اجتماعی در آغاز سال تحصیلی جدید

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۸ کد : ۱۸۸۱
تعداد بازدید:۳۸۰
مدیریت فرهنگی و اجتماعی و معاونت دانشجویی دانشگاه تفرش به دانشجویان جدید الورود خیر مقدم و تبریک گفت.

باسمه تعالی


با عرض سلام خدمت دانشجویان عزیز جدید الورود

ورود به زندگی دانشجویی یعنی ورود به منزلی جدید با شرایط و ویژگیهایی خاص ، ورود به فضایی جدید همراه با الگوهایی نو، ورود به عرصه دانش تخصصی همراه با شناخت استعدادهای پنهان، ورود به جمعهای صمیمی و نشستهای گونه به گونه ، ورود به خانه ای محقر اما با صفا همراه با ویژگیهای دانشجویی، ورود به فضای کار و تلاش جمعی و از همه مهمتر ورود به فضای علم و دانش و پژوهش .
در دانشگاه شما با اساتیدی آشنا می شوید که لحظه لحظه عمر خود را وقف کسب مهارت و دانش نموده اند و وجود شما را سیراب از کمالات علمی می کنند . اساتیدی که اخلاقشان موجب رشد و بالندگی می شود و نگاه به آنها عبادت است .

در دانشگاه ، دانشجویان سخت کوشی یافت می شوند که تشنه دانش هستند و از هر فرصتی برای کسب علم استفاده می کنند و شبها تا دیروقت سر در کتاب و جزوه دارند . دانشجویانی هستند که وقتی برای صحبتهای پراکنده ندارند و می دانند چگونه با برنامه ریزی به همه امور علمی ، اخلاقی و تفریحی خود برسند .

برخی از دانشجویان علاقه به فعالیتهای فوق برنامه دارند و تلاش می کنند در بخشهای مختلف توانمندیهای خود را شکوفا کنند و دیگران را در معرض استفاده از آن قرار دهند .

در دانشگاه امکانات علمی ، تفریحی، فرهنگی در انتظار شماست و شما می توانید با برنامه ریزی صحیح از این امکانات استفاده نمایید.

دانشگاه پر است از فعالیتهای دانشجویی ؛ فعالیت در زمینه های علمی ، قرآنی ، فرهنگی ،دینی ، هنری ، تحقیقاتی ، ورزشی ، تفریحی و ... . که شما می توانید در هر زمنیه ای که استعداد دارید از آن فعالیت بهره ببرید.

کانونهای مختلف دانشجویی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و سعی می کنند با جذب دانشجویان مستعد ، اوقات فراغت شما را به بهترین نحو پر کنند ..

گلزار شهدای گمنام انیس و مونس شما در لحظات تنهایی شماست و حال و هوای ایثار و شهامت را در شما احیا می کند .
نمازهای جماعت دانشجویی ، جلسات با صفای دعای کمیل ، توسل ، زیارت عاشورا و جلسات عزاداری و جشنهای هیات دانشجویی ، روح تشنه شما را از معنویت سیراب می کند. نشریات دانشجویی نشاط علمی به شما می دهد و حاصل زحمات دانشجویان را به صورت خلاصه و مفید در اختیار شما قرار می دهد . محافل شعر و ادب با حال و هوای شاعرانه خود شما را غرق در نشاط می کند . جشنهای دانشجویی و مسابقات علمی دانشجویی با حال و هوای خاص خود شور و هیجان را به جمع شما می آورد و خلاصه این که اتفاقات دانشگاه آن قدر متنوع و پویا است که هر نوع سلیقه و گرایشی  را به خود جذب می کند .

امید است در این فضای جدید بهترین اوقات و مفید ترین لحظات را برای خود رقم بزنیم .


موفق باشید
محمد حبیبی

معاون دانشجویی و مدیریت فرهنگی - اجتماعی دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۶ شهریور ۱۳۹۳

نظر شما :