حضور دانشگاه تفرش در نشست تخصصی مدیران فرهنگی

۰۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۴ کد : ۱۸۴۶
تعداد بازدید:۲۷۸
یک مقام وزارت علوم: باید فضای حضور گروه های فکری را در دانشگاه ها فراهم کنیم

به گزارش ایرنا، ˈحسین میرزاییˈ روز سه شنبه در پنجاه و پنجمین نشست مدیران کل فرهنگی دانشگاه های منطقه چهار کشور در دانشگاه مفید قم با بیان اینکه سلایق متفاوتی در دانشگاه ها وجود دارد، اظهار کرد: باید ضمن تعامل و تفاهم با گروه های مختلف، آنان را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به سختی انجام کار فرهنگی در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: هیچ گروه سیاسی و تفکر آزاداندیشی را نباید در دانشگاه ها مورد بی مهری قرار داد.

وی برگزاری نشست های مختلف مدیران فرهنگی دانشگاه ها را فرصتی برای هم افزایی، تبادل و بررسی تجربه ها و ارائه پیشنهادها دانست و گفت: امیدواریم با همفکری و تعامل بتوانیم در راه رشد و تعالی کشور گام برداریم.

در حاشیه این مراسم، دبیر اجرایی نشست مدیران کل فرهنگی دانشگاه های منطقه چهار کشور و مدیر امور فرهنگی دانشگاه مفید به خبرنگار ایرنا گفت: این نشست ها با هدف هم اندیشی و تبادل نظر درباره تجربه ها و طرحهای موفق دانشگاه ها، رصد شرایط فرهنگی و آسیب شناسی آن و ارائه راهکار برای برنامه ریزی موثر و مطلوب فرهنگی برگزار شد.

ˈمحمد عاملیˈ اظهار کرد: با توجه به جامعه هدف که همان دانشجویان هستند، این امر در سطوح مختلف از کاردانی تا دکترا در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاستهای فرهنگی نظام بر پایه تعالیم نورانی اسلام و مکتب اهل بیت(س) صورت می گیرد.

این نشست با حضور مدیران فرهنگی 18 دانشگاه منطقه چهار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تالار گفت وگوی دانشگاه مفید قم برگزار شد.

در این نشست نمایندگان دانشگاه های حضرت معصومه(س)، مفید، مالک اشتر، قم، صنعتی قم، پردیس فارابی، صنعتی تفرش، کاشان، صنعتی اراک، اراک، شهرکرد، شهرضا، اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان، ساوه، گلپایگان و یزد حضور داشتند.

آخرین ویرایش۰۴ تیر ۱۳۹۳

نظر شما :