گلباران و عطر افشانی قبور شهدای گمنام دانشگاه

۰۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۶ کد : ۱۸۳۴
تعداد بازدید:۲۶۵
دانشگاهیان دانشگاه تفرش بار دیگر با شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت نمودند.

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مسئولان و دانشگاهیان دانشگاه تفرش و عاشقان مکتب شهادت امروز صبح در مزار شهداء حاضر و با قرائت فاتحه و صلوات و نثار گل به قبور مطهر این بزرگواران یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و بار دیگر با آرمانها و ارزشهای شهداء،امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بیعت و پیمان مجدد بستند.

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در عملیات بیت‌المقدس حمایت کشورهای خارجی از رژیم بعثی فتح خرمشهر را غیر ممکن کرده بود اما آزادی خرمشهر تنها با خواست خدا محقق شد و امروز باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم.

حجت الاسلام "رسول ظرافت"  ضمن رفیع دانستن مقام والای شهدای اسلام و انقلاب بیان کرد: رزمندگان اگرچه در سال 61 در حوزه نظامی با مقاومت در مقابل دشمن ایستاده و خرمشهر را آزاد نمودند امروز نیز ملت ایران باید با عزم ملی و مدیریت جهادی خود در حوزه اقتصاد و فرهنگ در مقابل تحریم های دشمن ایستاده و توطئه های دشمنان نظام را خنثی نمایند. خاطره گویی توسط رزمندگان دفاع مقدس نیز از برنامه های جانبی این مراسم بود.این مراسم به همت بسیج اداری، روابط عمومی و امور اداری دانشگاه برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۳۹۳

نظر شما :