جشن میلاد کوثر در خوابگاه

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۳ کد : ۱۸۱۲
تعداد بازدید:۳۱۷
جشن میلاد کوثر در روز میلاد حضرت زهرا ( س ) در خوابگاهها برگزار گردید.

جشن میلاد حضرت زهرا (س) که با استقبال پرشور دانشجویان همراه بود یکشنبه 31/01/93 توسط کانون اهل بیت (ع) درنماز خانه خوابگاه های شهید چمران وکوثر برگزار گردید. همچنین قبل از جشن نیز شکلات و تبلیغ مراسم در سلف غذاخوری بین دانشجویان توزیع گردید.

 جشن میلاد درخوابگاه برادران بعد از نماز مغرب و عشا با تلاوت زیبای آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دانشجوی بزرگوار علیرضا قربانی آغاز گردید. پس از آن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دانشفر همراه بود که در سخنان خود به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) بویژه ولایتمداری ایشان پرداختند.سپس با مولودی خوانی پرشور و شعف انگیز مداحان حامد محمدی و مجید محمدی ادامه یافت.بعد از آن مسابقه جذاب مولودی خوانی بین تعدادی از دانشجویان حاضر در جشن برگزار شد.ودرآخرنیز حاضرین پذیرایی شدند.

 در خوابگاه خواهران نیز پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم جشن میلاد آغازشد،سپس با پخش کلیپ ویدئویی ادامه یافت.  و در ادامه با مولودی خوانی همراه بودو سپس مسابقه ای بین دانشجویان برگزار شد. همچنین در بین دانشجویانی که هم نام با حضرت زهرا (س) بودند قرعه کشی صورت گرفت و به تعدادی از آنها هدایایی اهدا گردید.

 

آخرین ویرایش۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳

نظر شما :