برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در اولین روز از هفته فرهنگی دانشگاه تفرش

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۸۰۵
تعداد بازدید:۲۹۷
در اولین روز از هفته فرهنگی دانشگاه تفرش مورخ 93/2/1 مراسم محفل انس با قران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن تاج لنگرودی و قاری ممتاز کشوری آقای علی خشنود و قاری و حافظ کل قرآن آقای محمد رضا زاهدی برگزار گردید.

محفل انس با قرآن کریم روز دوشنبه مورخ 93/2/1 به مناسبت آغاز هفته فرهنگی دانشگاه تفرش با عنوان " جلوه های معرفت، قرآن و تعالی فرهنگی " با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن تاج لنگرودی ، قاری ممتاز کشوری آقای علی خشنود و قاری و حافظ کل قرآن آقای محمد رضا زاهدی در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 در این محفل نورانی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد قاری ممتازکشوری "علی خشنود" و حافظ 11ساله کل قرآن" محمدرضا زاهدی " آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کردند.

حجت الاسلام" محسن تاج لنگرودی" از اساتید حوزه و دانشگاه و خطیب کشور در این مراسم گفت: تفکر در آیات الهی رمز کسب تقوا الهی و رسیدن به زندگی سالم است.

 ایشان بیان کرد: عامل اساسی مشکلات موجود  زندگی های امروزه  غفلت از یاد خداونداست و کسانی که خداوند را فراموش می نمایند خود را فراموش نموده اند.

وی  نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"  را یک نامگذاری حکیمانه عنوان  و اضافه کرد: اقتصاد ابزاری برای رسیدن به فرهنگ صحیح است که تحقق  این هدف نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

 

آخرین ویرایش۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

نظر شما :