بیانیه بانوان دانشگاه تفرش

۲۷ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۸ کد : ۱۸۰۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۹۶
بیانیه بانوان دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن

بیانیه بانوان دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن

بیستم جمادی الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بی کران جهان آفرین بی همتا، سوره کوثر بر زمین نازل شد و جلوه عالم خلقت در سیمای انسیه حورا، صدیقه کبری، ام ابیها تجلی یافت. میلاد بانویی بشکوه که واجد همه کمالات وعصاره تمامی فضایل و حسنات است و همو شریف ترین الگو برای همه عصرها و همه نسل های انسان می باشد. فاطمه آمد و فرهنگ ناب و روح بخش فاطمی را با محوریت معبود وحمایت از رسالت نبوی و دفاع از ولایت علوی به ارمغان آورد. فرارسیدن عید ولایت با سعادت دخت رسالت، همسر ولایت و مادر امامت و همچنین سالروز میلاد مجدد قرن، احیاگر قرآن و سلاله پاک آن نور تابان، حضرت امام خمینی (ره) و روز زن را به همه حماسه آفرینان عرصه عزت و شرف تهنیت وشادباش عرض می نماییم. گرامیداشت این روز فرخنده در سالی که از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان " سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده است، از شرایط ویژه ای برخوردار بوده وتجلی دیگری از بهره گیری از قرآن و عترت، در جامعه اسلامی می باشد. بر ما زنان فاطمی است که ضمن توجه به اصل حجاب و عفاف، این تدبیر زیبای خداوند برای حراست از ارزش های زن با لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همدوش مردان مسلمان خطه ی غیرت و حمیت، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور برسانیم.

الگوی فاطمی الگویی جامع برای تحقق اهداف و آرمانهای حضرت امام و شهیدان والا مقام و منویات مقام معظم رهبری است. به عنوان نمونه ، آن راهبر همیشه بیدار و بصیر ، در فرازی از پیام خود به کنگره 7000 شهید زن کشور در 15 اسفند سال 91 ، ظرفیت زنان ایران اسلامی را در انجام مسئولیتهای الهی شان و حتی الگو شدن برای زنان سراسر جهان چنین بیان می فرمایند :« در انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس ، زنانی ظهور کردند که می توانند تعریف زن و حضور او را در ساحت رشد وتهذیب خویش و در ساحت حفظ خانه سالم و خانواده متعادل و در ساحت ولایت اجتماعی و جهاد امر به معروف و نهی از منکر و جهاد اجتماعی را جهانی کنند و بن بست های بزرگ را در هم بشکنند ». در فراز دیگری از این پیام افتخار آمیز آمده است :« زن مجاهد مسلمان ایرانی، معلم ثانی برای زنان جهان خواهد بود، پس از معلم اول که زنان مجاهد صدر اسلام بودند ».

بانوان دانشگاه تفرش، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اعلام بیعت مجدد با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای - أدام الله أیامه - آمادگی همه جانبه خود را برای مقابله قاطع با هرگونه تهدیدات و فتنه های فرا روی انقلاب ومیهن اسلامی اعلام می دارد. از محضر کبریایی حضرت دوست مسئلت داریم تا به ما و به همه شیفتگان ولایت، توفیق پیروی از امیر عاشوراییان زمان عنایت فرماید.

ان شاء الله

امور بانوان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۷ فروردین ۱۳۹۳

نظر شما :