مراسم مجازی روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۶۲۹۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۱
همزمان با فرا رسیدن ۱۶ آذر آیین گرامیداشت روز دانشجو عصر روزسه شنبه ۱۶ آذرماه با حضور دکتر عزیزی و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه تفرش به صورت مجازی برگزارشد.
مراسم مجازی روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز با استکبار جهانی گفت: 16آذر برای جامعه دانشگاهی ایران، یادآور آغازی پرشکوه و مقتدرانه از حضور دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه و بیانگر رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان پرچمداران بیداری و نماد آگاهی همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس از انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این آیین گفت: مجاهدت  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدا و رزمندگان نظام ما را، در برابر تمامی هجمه های دشمن مصون نگه داشته و به برکت خون تمامی شهدای انقلاب اسلامی اینک جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله سلول های بنیادی، نانو و نظامی و دفاعی به پیشرفت های بزرگی نائل شده است.

حجت الاسلام " محسن قربانی" افزود: یکی از مولفه های قدرت وجود دانشجویان تلاشگر و مجاهد است و امروز این قشر در سنگرهای علمی و معنوی پیشتاز بوده و با الگو گرفتن از شهدای علمی و شخصیت های ممتاز علمی ایران از جمله ابو علی سینا، پروفسور حسابی و شهید تهرانی مقدم حرکت برای رسیدن به قله های علمی را آغاز و در این امر به پیشرفت های خوبی رسیده اند که نتیجه آن زمینه سازی برای ایجاد تمدن اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج ) می باشد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: مناسبت های مختلفی در ماه آذر وجود دارد ولی مناسبت 16 آذر روز دانشجو از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد زیرا بیانگر رشادت و استکبار ستیزی دانشجویان و نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان است.

دکتر "علی پارسیان" در ادامه از تلاش تمامی اعضای سابق  انجمن های علمی دانشگاه تفرش تقدیر و تشکر نمود و از اعضای انجمن های علمی دانشگاه خواست همگی با تلاش علمی خود در راه اعتلای میهن اسلامی قدم برداشته و در راستای اعتلای علمی ایران اسلامی تلاش و کوشش نمایند.

سخنرانی دکتر عزیزی روانشناس، مشاور خانواده وکارشناس صداوسیما، ارائه اقدامات بسیج دانشجویی توسط مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش و تقدیر از زحمات دبیر دبیران انجمن های علمی دانشگاه تفرش مهندس "مهدی ابراهیمی" و قرائت حکم " مهدیه جانعلی پور" دبیر دبیران انجمن های علمی دانشگاه از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود که به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه در فضای مجازی برگزار گردید.

 

آخرین ویرایش۱۵ دی ۱۴۰۰

نظر شما :