برنامه‌های دانشگاه تفرش در "هفته قرآن و دانشگاه" اعلام شد

۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۳ کد : ۶۱۹۵ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۲
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش با تشریح برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه گفت: ویژه برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۴ آبان در دانشگاه تفرش برگزار می شود.
برنامه‌های دانشگاه تفرش در "هفته قرآن و دانشگاه" اعلام شد

" اعظم عسکری" در گفت و گو روابط  عمومی افزود: شناخت محتوای قرآن کریم، کمکی در راه و رسم زندگی هر فرد و هر قشری از جامعه است تا در اجرای وظایف و کارها به بهترین شکل عمل نمایند.

 وی  هفته قرآن و عترت را فرصتی برای بهره مندی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها از مفاهیم قرآن دانست و اظهار کرد: برگزاری برنامه های گرامیداشت این هفته، نقش بسزایی در گسترش فعالیت‌های قرآنی و معارف دینی در جامعه دارد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش افزود: برگزاری برنامه‌هایی با محوریت هفته قرآن و عترت، تأثیر بسیار خوبی در سبک زندگی قرآنی دانشگاهیان دارد و  باعث ایجاد یک جریان فرهنگی قرآنی در جامعه دانشگاهی می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی حفظ، عکاسی و قصه های قرآنی ویژه فرزندان دانشگاهیان، مسابقه کتابخوانی صحیفه ویژه دانشگاهیان، ختم قرآن مجازی به نیابت از شهدا، نشست مجازی تدبر در قرآن کریم ویژه دانشگاهیان در بستر اسکای روم، تبیین زندگی و شخصیت والای مرحوم علامه طباطبایی (ره) و نقش ایشان در نشر معارف قرآنی، فضاسازی محیطی، تولیدات فرهنگی و محتواهای مجازی و فعالیت در کانالها و شبکه اجتماعی دانشگاه، نمایشگاه مجازی پیام‌های قرآنی، ارائه نکات ناب قرآنی توسط دفتر نهاد رهبری دانشگاه در فضای مجازی، آغاز کلاسهای درس و معرفی کتاب در حوزه های قرآنی در طول این هفته با قرائت قرآن کریم از مهم ترین برنامه هایی است که در طول این هفته  در دانشگاه تفرش اجرا خواهد شد

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۴۰۰

نظر شما :