آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۴۵۱۵ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۷۴
آیین گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر روز چهارشنبه اول خرداد با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تفرش، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ، معاونین، مدیران و کارکنان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تفرش در این آیین ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: دشمن در حال حاضر به دنبال ایجاد جنگ روانی و القا سایه جنگ به مردم ایران است.

حجت الاسلام رجبی افزود: امریکا به این نتیجه رسیده است که حمله به ایران به نفعشان نیست از اینرو بادنبال ایجاد  تهدید موجودیتی به وسیله جنگ روانی است.

وی اضافه کرد: مردم ایران با مقاومت و استقامت توطئه های دشمنان را خنثی و این تهدید موجودیتی را علیه خود امریکا به کار می بندند.

روایتگری  در خصوص شهدای مدافع حرم توسط حجت الاسلام محمد مظاهری  معاونت تعلیم و تربیت سپاه تفرش و غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در دانشگاه تفرش بود که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و پایگاه بسیج اداری شهید چمران دانشگاه تفرش برگزار گردید

آخرین ویرایش۰۷ خرداد ۱۳۹۸

نظر شما :