محفل انس با قرآن کریم در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۱ کد : ۴۴۷۸ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۸۴
به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی، محفل انس با قرآن کریم با هدف ایجاد فرصتی برای بهره گیری هر چه بیشتر از گنجینه های الهی و نشر فرهنگ قرآنی با حضور امام جمعه محترم شهرستان، ریاست دانشگاه تفرش، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مسئولین و دانشجویان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام علی اسلامی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم معنوی گفت: انس با قرآن کریم کلید نجات وخروج از فتنه ها است.

وی با بیان این که قرآن کریم، شفا برای دردهای بزرگ از جمله کفر، نفاق و انحراف است افزود: اگر به دنبال کسب سعادت و زندگی سعادتمندانه و خیر دنیا و آخرت می باشید با قرآن مانوس بوده و به آن تمسک کنید.

حجت الاسلام اسلامی بی توجهی به قرآن ، عدم یادگیری قرآن و عدم تدبر و تفکر در آیات و روایات این کتاب آسمانی را مهمترین گلایه های قرآن از مسلمانان عنوان نمود و اضافه کرد: بیگانه بودن نسبت به قرآن انسان را در انتخاب، زندگی، ازدواج و درس دچار سردرگمی و تردید نموده وموجبات ایجاد فتنه را فراهم می آورد.

تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. قرآن مجید توسط قاری بین المللی قرآن کریم دکتر علیرضا احمدی و حسین بیات  قاری ممتاز کشوری و اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح "حنان" از مهمترین برنامه های جانبی این محفل نورانی بود که با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه تفرش و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ،موسسه قرآنی نور و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفرش در دانشگاه تفرش برگزار گردید.

 

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظر شما :