دانشجویان دانشگاه تفرش به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹ کد : ۴۲۷۸ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۶۹
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از اعزام ۹۲ دانشجوی این دانشگاه به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور خبرداد.

" مهدی مرادی" روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور در گفتگو با روابط عمومی افزود: اردوی پسران از امروز آغاز گردیدکه در این اردوی سه روزه دانشجویان از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه ، والفجر 1 و علقمه، شط علی و فکه بازدید می نمایند.

وی ادامه داد : اردوی راهیان نور خواهران دانشجو نیز به منظور  بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب از 21 تا ۲4 اسفند آغاز می گردد .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: دفاع مقدس یک ثروت برای این مردم محسوب می‌شود وهر ثروتی نیازمند فناوری است که فناوری دفاع مقدس چیزی به‌جز راهیان نور وزنده نگه‌داشتن یاد شهدا نیست.

مرادی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری رزمایش در شط علی، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان باتجربه دفاع مقدس و ... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول این سفر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا (ره) تجدید میثاق می‌کنند.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۳۹۷

نظر شما :