برگزاری گردهمایی مادران زهرایی و زنان فاطمی در دانشگاه

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷ کد : ۴۲۵۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۵۷
به مناسبت فرا رسیدن روز زن و ولادت حضرت زهرا(س) گردهمایی مادران زهرایی و زنان فاطمی و همچنین کارگاه سبک زندگی فاطمی ویژه بانوان شاغل به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و مشاور امور بانوان و خانواده در دانشگاه، روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه در سالن جلسات کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
برگزاری گردهمایی مادران زهرایی و زنان فاطمی در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و به نقل از خبرنگار فرهنگی ، معاونت فرهنگی حوزه علمی خواهران شهرستان تفرش در این گارگاه گفت:به برکت جمهوری اسلامی زنان توانسته اند حضور پررنگ و بیشتری در جامعه داشته باشند.

ایشان افزودند :در زمان جنگ دفاع مقدس زنان در پشت جبهه ها حضور داشته اند اما در حال حاضر که در جریان جنگ نرم می باشیم زنان در بستر میدان هستند و می بایست مواظب باشیم که ابزار جنگ نرم نشویم.

موسوی اظهار داشتند:برای رشد معنوی به یک مادر معنوی یعنی حضرت فاطمه زهرا (س) نیاز داریم زیرا که رشد ما تحت تاثیر بالندگی درونی ماست.

همچنین ایشان با قرائت دعای روز جمعه صحیفه فاطمیه به بیان مزمون دعا پرداختند.

در ادامه این مراسم با اهدای شاخه گل به فاطمه و زهرا های حاضر در جلسه ،و همچنین  اهدای جوایز مسابقات دارت و نقاشی ایام دهه فجر و با تقدیم لوح تقدیر به بانوان شاغل در دانشگاه از ایشان تجلیل شد.

در پایان پویش پیشگیری از ناباروری با حضور کارشناس مرکز بهداشت تفرش سرکارخانم نوروزی برگزار گردید .

خانم نوروزی گفت:به جهت شناسایی زودرس ناباروری در جامعه می بایست علت های آن را شناخت و به بیان 10 مورد از علل ناباروری در جامعه کنونی پرداختند.

 

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۳۹۷

نظر شما :