اردوی جهادی واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش پایان یافت

۰۷ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۹ کد : ۳۷۶۸ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۰۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از پایان کار اردوی جهادی "امت واحده" واحد خواهران بسیج دانشجویی این دانشگاه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان تفرش در تابستان امسال خبر داد.

مهدی مرادی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: ۱۵ دانشجوی دختر از سوم شهریورماه الی هفتم شهریورماه در دو  روستای قزلجه و فسنگان از توابع بخش مرکزی شهرستان تفرش خدمات‌رسانی کردند.

 وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام بانوان توسط خواهران مبلغه ،روخوانی و ترجمه قرآن، نماز، زبان انگلیسی ، برگزاری جشن تکلیف، ارائه مباحث بهداشتی، برنامه های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، مهدویت، اهدا کتاب به کتابخانه مساجد و ارائه خدمات مشاوره های اخلاقی از برخی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط دانشجویان شرکت‌کننده در این اردو برای اهالی این روستاها بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش تصریح کرد: در راستای کاهش مشکلات اقتصادی  و توانمندی اهالی روستا  و تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های خیاطی، نمد دوزی و چرم دوزی، آموزش‌های لازم به اهالی روستا داده شد.

مرادی افزود: بر این باوریم که با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و مردمی و تعریف فعالیت‌های مشترک و هماهنگ و بهره گیری از فعالیت‌های انجام شده، می‌توان اقدامات موثری در رفع آسیب‌های اجتماعی ، حمایت از اقشار آسیب دیده و ارتقا سطح فرهنگی روستاها و کاهش معضلات فرهنگی برنامه ریزی و اجرا کرد.

وی ادامه داد: اردوی جهادی واحد برادران بسیج دانشجویی این دانشگاه نیز با حضور ۴۰ نفر از دانشجویان داوطلب در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب در مردادماه سال جاری برگزار شد.

 لازم به ذکر است روز سه شنبه 6 شهریورماه دکتر صبا ریاست دانشگاه، هیات رییسه و مدیریت فرهنگی و دانشجویی از اردوی جهادی خواهران دانشجو در روستاهای قزلجه و فسنگان شهرستان تفرش بازدید ودر جریان اقدامات آنها قرار گرفتند.

آخرین ویرایش۰۷ شهریور ۱۳۹۷

نظر شما :