مسابقه نجات تخم مرغ در دانشگاه تفرش

۲۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۲ کد : ۳۱۶۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۴۲
مسابقه نجات تخم مرغ به همت انجمن های علمی دانشجویی و با حضور ۳۲ تیم دانشجویی در صحن دانشکده مهندسی دانشگاه تفرش برگزار شد.
مسابقه نجات تخم مرغ در دانشگاه تفرش

دبیر اجرایی این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات  را ساخت سازه ها و اجسامی  دانست که بتواند انسان  را در ارسال کاوشگرها به سیاره های دیگر یاری کند،

مصطفی حسن زاده افزود:  کاوشگرها باید در درون سازه هایی قرار بگیرند که پس از برخورد با سیاره ها و اجرام آسمانی بتوانند ضمن کاستن از سرعت خود به سادگی و با حفظ دستگاههای درون خود با کمترین خسارت بر سطح سیاره مورد نظر نشسته و به کاوش و بررسی بپردازد و اطلاعات کسب شده را به زمین ارسال کنند.

 وی ادامه داد: این مسابقه هر سال در دانشگاههای مختلف ایران و حتی جهان با هدف  بکارگیری خلاقیتهای مختلف برگزار می گردد که  شرکت کنندگان در این مسابقه  باید تخم مرغ را در سازه ای که ساخته اند قرار داده و آن را از ارتفاع معینی که در بخش قوانین مسابقه مشخص شده رها نمایند  که در نهایت تخم مرغ باید سالم به زمین برسد.

دبیر اجرایی مسابقه نجات تخم مرغ افزود: امید است با برگزاری این گونه مسابقات قدمی برای بارور سازی استعدادها، ایجاد خلاقیت و بالا بردن سطح علمی دانشجویان مستعد برداشته شود.

گفتنی است در این مسابقه جذاب و پرهیجان که با حضور گسترده دانشجویان و با حمایت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در صحن دانشکده مهندسی دانشگاه تفرش اجرا شد، با معرفی تیم ‌های برتر و اهدا جوایز به کار خود پایان داد.

تصویرتصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

آخرین ویرایش۲۹ آذر ۱۳۹۶

نظر شما :