همایش بین المللی "همه علیه استکبار" در دانشگاه تفرش

۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۹۹۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۱۴
همایش بین المللی "همه علیه استکبار"به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش و با حضور اندیشمند آرژانتینی ادگاردو روبین (سهیل اسعد) و غلامرضا منتظمی عضو مرکز مطالعات وزارت امورخارجه ، مسئولین و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
همایش بین المللی "همه علیه استکبار" در دانشگاه تفرش

دکتر غلامرضا منتظمی، کارشناس مسائل اروپا و آمریکا در این همایش با بیان اینکه از زمان رنسانس بشر با سه حادثه روبرو شده است افزود:  اولین حادثه شکل گیری تمدن جدید به عنوان اولین تمدن غیردینی حاکم بر جهان است که با 28 تمدن اصلی تاریخ بشریت در حال تقابل است.

وی ادامه داد: زمانی که کنترل این تمدن در دست صهیونیسم و امپریالیسم قرار گرفت حادثه دوم نیز به وجود آمد که اولین قربانیان این فاجعه خود اروپائیان بودند.

عضو مرکز مطالعات وزارت امورخارجه افزود: حادثه سوم ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  و مقابله آنان با استعمار و صهیونیسم در جهان است.  

منتظمی با بیان این که  بنا بر تعبیر بسیاری از متفکران  ما در حال حاضر وارد مرحله اول آخرالزمان شده ایم، گفت: برخی از متفکرین غرب و شیعه بر این اعتقادند که ایران در این مرحله بازیگر اصلی است.

وی با بیان اینکه در آخرالزمان سه دین اصلی یهود ، مسیحیت واسلام بازیگر میدان هستند، تصریح کرد: یهود را صهیونیسم مدیریت می کند و مسیحیت در چالش تاریخی با یهود به حاشیه کشیده شده و در رسالت و کارکرد استراتژیک برای بشر هیچ کارکردی ندارند.

عضو مرکز مطالعات وزارت امورخارجه اظهار کرد: سقوط انسان، فروپاشی دین و ارزش های سنتی و فروپاشی خانواده برنامه مهم صهیونیسم برای  نشانه گرفتن معصومیت‌ و پاکی بشر است.

اندیشمند و مبلغ آرزانتینی دکتر سهیل اسعد نیز در این همایش گفت: در امریکای لاتین شاهد نفوذ استکبار و به موازات آن  شکل گیری جبهه های مقاومت به رهبری چاوز بوده ایم.

وی با بیان این که با رفتن چاوز امریکای لاتین با خلاء فکری روبرو شده است افزود: مبارزه علیه استکبار در امریکای لاتین نیازمند شکل گیری جبهه واحد است زیرا تا زمانیکه که جبهه ضد استکبار، جبهه واحدی نشود قادر به مقابله با استکبار نمی باشیم.

وی ضمن بیان خاطره ای از  ملاقات شیخ عبدالکریم عبید اسیر حزب الله با یکی از خاخام های یهود افزود:  بنا بر اظهارات این خاخام شیعیان جنگ حتمی با یهودیان دارند که در این جنگ پیروزی حتمی با مسلمانان است زیرا فرهنگ یهود فرهنگ دنیوی است در صورتی که فرهنگ شیعیان فرهنگ اخروی است و اسرائیل ها فاقد الگو می باشند در حالیکه که شیعیان دارای الگو می باشند و آن امام حسین (ع) و قیام عاشورا است.و سومین تفاوت و جود انقلاب اسلامی و صدور این انقلاب به کشور های منطقه است و اگر ایران مدل انقلاب خود را به کشورهای عراق، سوریه ، لبنان و فلسطین و ... منتقل نماید شکست یهود حتمی است.

این اندیشمند و مبلغ آرزانتینی تصریح کرد: اگر بتوانیم این الگوها را با نگاه و رویکرد بین المللی در فضای بین الملل به خوبی تطبیق دهیم  و از سه مولفه قوی نیروی بشری، مدیریت و برنامه ریزی و فداکاری برخوردار باشیم پیروز نهایی  مبارزه علیه استکبار و صهیونیسم خواهیم بود.

فاروق یتیم از اعضای انصارا... یمن نیز در این همایش گفت: جنگ کنونی در یمن  باعث ایمان قلبی مردم این کشور به محور مقاومت شده است.

وی با بیان این که در یمن با 40 جبهه و در خارج با 20 جبهه روبرو می باشیم ادامه داد: همین رویارویی با عث افزایش درک مردم این کشور به ایران و مردم این کشور شده است .

فاروق یتیم افزود: با توجه به  تبلیغات صورت گرفته علیه یمن توسط جنبش های سلفی و وهابی، انصار ا.. یمن موافق شکل گیری دولت فدارال در این کشور نیست و ضمن آماده کردن خود در برابر جنگ های آینده که این کشور را تهدید می کند بسیاری از پروژه های اسرائیلی و امریکایی را با شکست روبرو نموده و اعلام می دارد تا آخرین لحظه در کنار تمامی مسلمانان در سراسر جهان بوده و در برابر ظلم از آنها حمایت می نماید.

در این همایش با اندیشمندان  جهان از جمله "الکساندر دوگین" اندیشمند علم سیاست اهل روسیه، " جیمز هنری فتزر " استاد  فلسفه بازنشسته امریکایی و نظریه پرداز توطئه، دکتر کوین بریت استاد دانشگاه  وینسکانسین، دکتر اسکانت بنت افسر سابق عملیات ویژه ارتش امریکا به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار و به سوالات دانشجویان در زمینه استکبار ستیزی پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۱۰ آبان ۱۳۹۶

نظر شما :