همایش بزرگ «من خانواده ام را دوست دارم»

۲۱ تیر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۷۳۹ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۷۳
همایش بزرگ «من خانواده ام را دوست دارم» در پارک حکیم نظامی تفرش برگزار شد.
همایش بزرگ «من خانواده ام را دوست دارم»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش: 

از دیرباز حجاب ایرانیان به عنوان اسوه و الگو برای جهانیان مطرح بوده است

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش ضمن بیان خیرمقدم گفت: حجاب و عفاف یک رکن اساسی در دین اسلام و به عنوان یک عقیده در تفکر ملی وجود دارد.

 

 

صادقی اظهار کرد: از دیر باز حجاب ایرانیان به عنوان اسوه و الگو برای جهانیان مطرح بوده است. حجاب و عفاف تنها برای خانمها مطرح نیست بلکه برای آقایان نیز وجود دارد.

وی افزود: دشمنان در سالهای اخیر تمام توان خود را برای از بین بردن حجاب و عفاف به کار گرفته اند که نباید گذاشت دشمنان در برنامه ریزیهای خود موفق عمل کنند و از میراث دینی و معنوی حراست کرد.

رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی(س):

حجاب در کشور ایران بیش از 2500 سال سابقه دارد

حجت الاسلام محمد مهدی ابراهیم پور، رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی(س) گفت: اخلاق و اعتماد از جمله مسائلی است که تاثیر مهمی در استحکام روابط در خانواده ها دارد.

ابراهیم پور اظهار کرد: امروزه پوششهای الگوبرداری شده از فرهنگ غرب، سبب کاهش محبوبیت زنان در جامعه شده است. اولین ضرری که یک فرد بد حجاب به جامعه وارد می کند، ضرر به خانواده خودش است چراکه در وهله ی اول، بدحجابی، محبت را در یک خانواده از بین می برد.

 

وی افزود: حجاب در کشور ایران بیش از 2500 سال سابقه دارد و از زمان هخامنشیان و قبل از اسلام، حجاب وجود داشته است.

 

رئیس مرکز حجاب ریحانه النبی(س) بیان کرد: امروزه دشمنان برای از بین بردن فرهنگ غنی اسلام برنامه ریزی کرده اند؛ حجاب و عفاف یک میراث تاریخی و ملی است که تنها محدود به دوره انقلاب اسلامی و دوره اسلام نیست. بلکه گستره وسیعی از تاریخ، مذهب و دین را دربر می گیرد. از هر بعدی که به مسئله حجاب و عفاف نگاه شود، این میراث نیازمند حفظ و حراست است.

گفتگوی آرمینا رضوانی رهیافته بوسنیایی درباره نحوه گرایشش به دین اسلام و نحوه محجبه شدنش، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همچنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاه حجاب و عفاف برپا شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگاه حجاب و عفاف:

 

این نمایشگاه شامل غرفه های نقاشی کودکان، گپ خودمانی، اقتصاد مقاومتی، محصولات حجاب و عفاف، من حجاب را دوست دارم و... بود.

 

 

 

 

 

   

 

 

آخرین ویرایش۰۷ مرداد ۱۳۹۶

نظر شما :