اعزام دانشجویان دانشگاه تفرش به اردوی جهادی

۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۷۱۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۸۸

"ابوالفضل دلجو" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان پسر این دانشگاه  به مدت ده روز به منظور فعالیت در حوزه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی اظهارکرد: دانشجویان جهادگر در روستاهای محمدآباد، هفتان و قزلقاش از توابع بخش مرکزی  شهرستان تفرش فعالیت  می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش ادامه داد: انجام  فعالیت‌های عمرانی احداث یک باب منزل محرومان در روستای هفتان تعمیر و بازسازی سه باب خانه ایتام در روستای محمد آباد  از مهم‌ترین برنامه‌های اردوی جهادی پسران دانشجوی دانشگاه تفرش است.

دلجو برگزاری یادواره شهدا در روستای محمد آباد، دیدار با خانواده شهدا در روستای هفتان، توزیع تابلوهای قرآنی و برگزاری مسابقات آموزشی و فرهنگی برای کودکان را از دیگر برنامه های فرهنگی اردوی جهادی عنوان نمود.

وی با بیان اینکه اساس کار جهادی بر مبنای خودسازی و سازندگی است اظهار کرد: هدف از اجرای این اردوی جهادی خدمت به محرومان، خودسازی دانشجویان، بالا بردن روحیه همکاری، ایثار، گذشت و تقویت روحیه جهادی بین جوانان است که در مدت حضور در اردو حاصل می شود.

اردوهای جهادی "امت واحده" دانشگاه تفرش از ۱۳ لغایت ۲۳ تیرماه سال جاری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش در سه روستای محمدآباد، هفتان و قزلقاش از توابع بخش مرکزی  شهرستان تفرش برگزار می گردد.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۳۹۶

نظر شما :