همایش خانواده موفق و راهکارهای ازدواج آسان دانشجویی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۶۲۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۰۹

همایش خانواده موفق روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی  و همکاری مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 دکتر "سعید عزیزی" روانشناس و مشاور خانواده در این مراسم گفت: افسردگی و پرخاشگری دو بیماری رایج در عصر کنونی دربین زوجین می باشد .

وی با بیان این که شناخت روحیات و ابعاد شخصیتی زنان توسط مردان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد افزود: ایجاد محبت بین زوجین نیازمند رعایت اصولی است که باید از جانب آنان در مشاجرات خانوادگی رعایت گردد.

وی ابراز همدردی ، گوش دادن، اقدام فوری، نوشتن، دادن هدیه و غافلگیری را از اصول مهم عنوان نمود که در هنگام بروز عصبانیت زنان باید از جانب مردان به منظور ایجاد محبت بین زوجین رعایت گردد.

 عزیزی تصریح کرد: زنان در هنگام عصبانیت از افعال منفی و مردان از افعال مستقیم استفاده می نمایند که شناخت روحیات و عکس العمل های زوجین در مشاجرات خانوادگی یک مهارت است که باید از سوی زوجین فرا گرفته شود.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم دو همایش " نشست دانشجویی راهکارهای ازدواج آسان دانشجویی " ویژه دانشجویان و همایش " نقش اساتید در ازدواج دانشجویی" ویژه اساتید  همراه با پرسش و پاسخ برگزار و با استقبال دانشگاهیان روبرو گردید.

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۸ خرداد ۱۳۹۶

نظر شما :